Τελικά μπορώ να τρώω το βράδυ;

0
466

Δεν υπάρχει λόγος να στερούμαστε το βραδινό φαγητό ή ακόμα και το αγαπημένο μας πιάτο μακαρόνια με κιμά, φοβούμενοι ότι θα παχύνουμε.

Η πιο συχνή σκέψη όλων μας, όσων θέλουμε να χάσουμε κιλά, είναι ότι δεν θα φάμε το βράδυ για να μην παχύνουμε.

Πόσο όμως αυτό ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα;

Όντως, οι βραδυνές θερμίδες είναι και οι πιο “κακές” για εμάς; Η απάντηση είναι πως όχι.

Τρώγοντας μετά από κάποια συγκεκριμένη ώρα δε σημαίνει και αυτόματα πως θα οδηγηθούμε και στην πρόσληψη λίπους και κατ’ επέκταση κιλών.

Η αλήθεια είναι, πώς ο οργανισμός μας έχει συγκεκριμένες ημερήσιες θερμιδικές ανάγκες. Όσο, λοιπόν, εμείς καλύπτουμε τις ανάγκες αυτές και δεν τις υπερβαίνουμε, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας ότι θα αποκτήσουμε περιττά κιλά. Αντίθετα, εάν καταναλώσουμε μεγαλύτερες ποσότητες τροφής από αυτή που πραγματικά χρειαζόμαστε, τότε το περίσσευμα αυτό θα αποθηκευτεί σαν λίπος.

Στόχος μας αποτελεί πάντα να διατηρούμε σταθερό το ισοζύγιο ενέργειας (ή αρνητικό εάν επιθυμούμε απώλεια βάρους), και να έχουμε ένα υγιεινό διατροφικό πρότυπο.